sepette ürün bulunmamaktadır
   Bilgi Sayfaları
Sıkça Sorulan Sorular
Kargo Şartları
Gizlilik ve Kullanım
   Sıkça Sorulan Sorular

Siparişinizin size teslim edileceği tarihi ‘Hesabım’ bölümünden ‘ Siparişlerim ’ segmesinden takip edebilirsiniz.

Siparişiniz size söz verdiğimiz tarihte teslim edilemezse ödediğiniz kargo bedeli hediye çeki olarak hesabınıza tanımlanacaktır.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?

Bereket, kargo gönderimlerinde Mng Kargo ile çalışmaktadır. Siparişilerinize ait kargolar Mng Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.


Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahısa teslim edilir. Kargo şubesinden mal/ürün teslimatı yapılamaz. Alıcının adreste olmaması durumunda bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.

Sadece Türkiye sınırları içerisindee belirtilen adreslere teslimat yapılmaktadır.

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, tedarikçi firmadan alınırken ve kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer.  Dolayısıyla, ürünlerimizin hasarlı gönderimi önlenmiş olur. Buna rağmen cam eşya,ı gibi niteliği itibarıyla hassas olan ürünlerde, taşıma sırasında oluşabilecek problemler nedeniyle hasar oluşabilir.

Böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
 
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın.
 
 
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
 
Hasar Tespit Tutanağı’yla birlikte hasarlı ürünü bereket.com.tr’e gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

İletişim bölümünden bize mesaj göndererek ya da 0212  697 84 44numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak fatura talebinizi iletebilirsiniz.
Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza gönderdiğiniz takdirde gerekli kontroller yapılacak ve stoklarda bulunması halinde ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin stoklarımızda olmaması halinde ise siparişiniz iade edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir.
| Sıkça Sorulan Sorular|Kargo Şartları|Gizlilik ve Kullanım| Yorumlar | İletişim
© 2024 | Bereket Pimapen | Her Hakkı Saklıdır.
Proje Demircan Bilgi Teknolojileri ve Yazılım Hizmetleri